Thursday, July 22, 2010

Cerita dulu

8:57 PM

ape yang patut aku pk kan...
tibe2 rase semangat nak cari keje datang...
tapi da malam.. bukan boleh wat ape pun...
patut ke aku call mr.wong...
tapi susah pulak nnt... sebab aku da nak konvo..

jeles bile aku tengok kawan2 aku yang sebaye aku dah keje..
dahsyat2 lak tu... jeles2... aku blaja 3thn pn... 
blm tentu senang nak dapat keje...
mak beria sangat nak aku sambung blaja..

aku x kesah pun.. tapi kalau aku x dapat 2nd intake bulan 12 camne?
patut ke mase tu baru aku nak cari keje...
aku nie la dah lah "mate duitan"... hehehe
kadang2 tu.. duit dalam tangan 400... kjap je aku blh abis kan...
mane pergi pun x tau...

bile cite pasal duit...
teringat mase zaman dok kat jitra dlu...
paling aku sengkek sem2 sebab time tu aku stat dok umah sewa.. 
sewa umah nak kene byr bulan2... bil tu ini...
time ru jugak lah aku wat lesen moto tanpa pengatahuan mak..
duit bulan yang mak bg aku wat bayar lesen moto...
x sampai cukup bulan lagi aku dah kene ikat perut..
baynagkan la.. time aku terdesak sangat sampai pinjam duit kat roommate aku eima...
byk gak aku pinjam.. seratus lebih la... setiap bulan aku kan byr balik kat die 20-50.. atau pun.. setiap kali die makan or nak beli pape aku yang bayar.. (kire tolak utang la)

Tu bru cite pasal duit.. belum bab makan lagi...
mase tu... ari2 aku makan magi...
klau dah kering sangat aku makan nasi+kicap+telo....
YaAllah.... x dapat nak bayangkan la.... Syairah Amirah makan kicap.... hahahahaha
aku paling x suke kicap.... ari2 aku makan mknan yng same..
tapi bile aku da xde duit nak beli telo..
aku puase... konon2 nak puase sunat.. tapi tu salah satu care aku elak kan kawan2 aku yang lain tau aku xde duit... hehe.. mase sem2 tu... eima jage gak aku makan.. klau aku kate xmo.. die mst masak kan jgk.. so.. terpakse la aku makan dr membazir...

tudung putih tula eima... rase rindu lak mase nie...
~semester 2~

yang tudung pink tu la Fuzz... sebelah tu miss anish
time nie dieorang kat dewan kuliah kot.

Aku still tak lupe jugak kat Fuzz yang time tu aku x berape rapat la... baru2 nak mesra..
die slalu panggil aku... n pakse aku mam jugak.. die yang suap.. segan jugak aku time tu.. asyik2... kene panggil n kene suap.. pape pun... aku tetap berterime kasih kat dieorg sume..
kesian korang.. asyik taje aku mkn je... aku bukan ape... aku paling takut klau nak mintak duit kat mak.. nnt x pasal2 aku kene ceramah...

dah la tu... xtau nak cite pape da... tibe2 teringat cite camnie.. wat entry aku panjang berjele je... penat lak korang nak bace... hehe

Sekian, 
9:45 PM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...