Thursday, July 29, 2010

Rase Tak sabar...


Giler x sabar nak tunggu ari tuk konvo...
tapi aku bukan excited  nak g konvo pun...
tapi x saba nak laksane kan plan aku n b..

Aku kan abiskan mase 1 hari ngan die kat sane...
dah lame sangat x jumpe... macam2 jadi..
aku n die... mmg susah klau asyik cakap dalam tepon je..
mst boleh wat gado..

tapi klau aku ade depan die... 
aku buat lawak sampai die saket ati pun..
kami xkan gado... hehe die kala bile tengok muke aku
mesti x jadi nak mara... tu yang aku suke...

dah lame jugak aku x mengpozingkan diri depan 
canon 1000D terase rindu lak bile ingat kan aku penah 
abis kan mase satu ari suntuk ngadap DSLR tu.. 
dah banyak jugak tempat aku dah g..
taman kasih sayang, kuala perlis, muzim padi, bukit wang.. 
dan byk lagi la...

paling best tempat shoot bagi aku.. time kat kuala perlis..
sebab time tu, kami tunggu sunset...
bru syok shoot pic mase tu... 
walau pun mase tu.. b baru nak berjinak2...

tapi skang da ok.. tiap kali nak kua shoot pic aku..
b mesti study dlu... dan sekarang pun..
lepas penat bekerja siang ari...
b study time malam lak prepare nak shoot time konvo aku
n time kami nak jalan2 kat sane nnt....


Ooohh... sungguh tidak sabar ku nantikan saat itu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...