Sunday, July 25, 2010

Menunggu Bantal Panggil

Aku mulekan entry malam ini dengan berdialog dengan nafsu

Nafsu : ko nak buat ape?

Aku : ntah la.. xtau...

Nafsu : dengar la lagu.. sambil taip entry baru.

Aku : ok, bagus jugak..

Nafsu : Orait, mulekan menaip.


Be With You- Akon melalak di speaker lappy.. aku mula menaip untuk entry malam nie..

Pejam Celik, Pejam Celek...
kejap je hari berganti hari...
kejap betul..
Tapi bile di ingatkan kemahuan yang ingin ke utara terase lambat sungguh jarum jam berpusing.

bile mate belum mengantok,
bantal pun belum memanggil,
jadi lappy saje yang ditengok,
untuk membiarkan mase belalu..

Keje aku hari2.. bangun pagi dah nak dekat tengah ari.. 
ngadap lappy.. pagi2 lagi aku da pantau sume bisness aku,
Fashion World, Cafe World, Cafe Life, Hotel City....
pastikan semuanye berjalan lancar..

mak kate.. keje aku.. x habis2 ngadap laptop.. 
klau boleh wat duit xpe jugak..
nie x.. asyik game je..
hehehe...

tapi tu kate mak.. mak bukan tau pun..
syok tu maen game... rase macam aku dah berjaye je..
penat lelah aku ngadap lappy nie tuk dapat hasil game aku camtu..
hehehe...

Sampai bile la aku nak layan game nie je... huhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...