Thursday, December 30, 2010

Cuti... nak buat ape..

semangat betul aku tengok bola semalam, berbaloi betul sape yang tengok.. hehe
dapat cuti tau.. pm umum kan mase aku dah tito.. hahaha b call bile die dah sampai penang, n bg tau aku.. aku pun ape lagi.. hilang ngantok terus.. hehe


sampai je opis terus selak paper metro, mata mencari2 pengumuman cuti umum.. hehe walaupun aku dah tau kat fb sebelum g keje.. hahahaha semangat cuti... bile aku tanye mr.wong.. die pun dah tau.. die kate die dengar radio pagi tadi, die jugak cakap die tengok pelawanan Harimau Malaya menentang Garuda didadaku semalam.. hahaha


ok. berbalik kepada tajuk entry...


cuti.


ade ape dengan cuti.


ape nak buat??


takde idea langsung... nak keluar takde mood pun.. lagi pun.. cek baru dapat tadi.. klau bank in pn.. minggu depan jugak la bru clear cek tu..


aaaahhhhhhhhhhhhhh... tak tau nak merepek ape dah...


daaaaah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...