Saturday, December 25, 2010

Bila mereka tiada

kenduri anak mak dak hari. tapi mereka bertolak pergi sana khamis pagi.. masa balik lunch mereka semua dah pergi.. pergi meninggalkan aku tanpa berkata apa... hehehe nasib mak dah siap masak.. boleh jugak aku isi perot yang lapar masa tu...


jumaat pula.. aku bangun pagi terus g kerja.. malas nak masak nasi ke ape.. balik lunch makan maggi je.. bile petang pulak.. perot da lapar giler... ape lagi.. lepas siap mandi.. tros masak nasi.. sementare tunggu nasi masak.. aku pun masak la telur ala2 shela rusli macam kat tb.. hehe letak mayonis, bawang, black paper mcd... semangat betul.. tapi bile dah masak.. baru aku teringat aku lupe letak garam.. hehehe lagi pulak, bila aku cite kat b, aku letak bawang putih.. die gelak, die kate chef pun x penah masak telur letak bawang putih... hahaha bawang besar da abis, yang ade bawang putih.. aku blasah je la.. hehehe nasib baik sedap.


malasah aku sekarang, semalam aku masak nasi 2put, semalam aku makan sorang je.. pagi kua g beli oti telur sebab dah lame mengidam.. dan sekarang, aku baru pas pakse diri makan nasi.. hahaha bile la nak abis... lupe pulak xde sape nak makan.. nyesal betul masak banyak..


ari nie cuti, tak tau nak buat ape... keje aku 24jam ngadap lappy.. tak abis2 dengan game.. hahaha...
tak sabar nak tunggu hanna balik... geram nak bagi terjerit2.. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...