Sunday, December 5, 2010

Sepetang di Legend Hotel

Semalam, krisis air....
sampai aku nak mandi pun kene g umah along...
lepas mandi... penuhkan perut dengan sate..
memang sedap.. daging n ayam...
secucuk sate daging sampai rm1... mahal betul..

ok... itu cerita semalam... hanya sinopsis.. huhhhhh

hari nie...
celek je mata... on9... pastu makan... alas perut...
petang nak g hi-tea kat legend hotel...
mak dapat 2 org free masuk sane...
so, gg masuk kene bayar la...

ok, sebelum cerita pasal kat sane...
aku nak jelaskan, kenape mak bawak aku????
nape tak bawak muni? saiz badan die lagi besa dr aku..
dan die jugak penah dapat gelaran ular sawa..
sebab makan tito je kat umah, sebelum die stat study..

sebab nyeeeeeeeeeee.......................
aku nie... walaupun kecik.. hehe (kecik ke?? hahaha)
tapi aku kuat makan.... memang aku jage makan n diet...
tapi bile makan kat otel... istilah diet hilang seketika.. hehehe

banyak betul aku makan... naseb g naik kete...
klau naik train.. xlarat nak jalan kaki dah... hehehe





 sudah kenyang.. jom pulang...
 nya2 with nenek
 nie semua yang aku makan... hehehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...