Wednesday, December 1, 2010

TQ DODO.... nya2 suke sangat..

abi dah cakap kat aku memang dah lame pasal nie... b jugak dah 3g ngan aku untuk tunjuk mende nie... mase 3g tu, aku xde la teruja sangat... sebab aku tengok biase je... tapi klau orang nak bagi, aku amek je.. bak pepatah, bagi betis nak peha... haha

hyeeeeee....
abi bukan 3g aku nak tunjuk betis die lah... abi 3g bagi aku tengok bag esprit yang b beli kat penang... setelah beberape minggu, baru hari nie, bag tu sampai kat tangan aku...

balik lunch tadi, tak sempat nak makan lagi, bunyi pinn, pieeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnn!!!!! aku memang bengang betul dengan orang yang hantar poslaju... pin skali due dah la... nie tak nak pin banyak2 pastu panjang2 lak tu... saket telinger.....

sambil sign mate aku menjeling kepada bungkusan yang tertera nama aku... x saba sungguh nak masuk n bukak... lepas  bungkusan tu bertuka tangan kepada ku.. terus aku lari masuk rumah... mule2, kemain cermat lagi aku nk bukak, tapi disebabkan xsaba nak tengok.. aku koyak kan je kertas minyak yang b balut tu.. hehehe (sory ye b...penat b balut)

sangat suke............ cantik
simple je... paling aku suke... die xde zip bile nak masuk kan barang.. tapi die ade butang yang lain dari yang lain.. memang style... aku suke... tq b....

nak tau tak, b beli aku bag nie, sebab nak aku pakai same dengan jam esprit yang b beli kat aku ari tu.... tak saba nak kua jalan2 ngan b pakai bag n jam tu...

sayang b sangat2... :)
sesuai isi pampes hana klu kua ngn die... hehehe 
 butang die best... suke!
 cukup muat untuk isi purse,hp, n make-up kot.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...