Monday, December 27, 2010

Surat dari jauh...

balik lunch tadi.. tengah aku sebuk layan cityville.. aku dengar posman hantar surat.. tapi malas nak pegi tengok.. syok layan game fb nie.. bile mak suro gg pergi amek.. ade satu sampul coklet untuk aku.. dari jauh aku boleh agak dah dari mane surat tu datang.


bile tengok cop n alamat pengirim yang ade dekat sampul tu.. sahhh!! dalam hati je la.. sampai pun.. terus aku bukak, hanna datang kat aku.. die cakap " nya2 nye?" aku cakap "aah" hanna membuat kesimpulan sendiri dengan berkata " dodo agi" aku jawap "bukan.. nya2 nye school" terus die bereda.. klau dari abi.. mesti sebok die nak tau ape mende...




keputusan belum dicapai... masih perlu berfikir n tunggu pendapat along... tapi mak dah sebok suro aku renew lesen... xkan aku nak jadi minah rempit kot.. x sesuai langsung.. kene solat hajat nie.. hehehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...