Sunday, December 5, 2010

Bukit yang sangat Tinggi

takdela tinggi mane pun... tinggi lagi genting... huhu tapi bagi aku, tinggi jugak la... pening kepale, jalan nak naik. macam ular kene patuk...

aku tak tau pun, along, kak wani, mak dah plan nak pegi bukit tinggi ari nie... so.. aku buat relax la... bangun, on9... tup2 kul 11 lebih along datang da tunggu dalam kete... mase tu aku nak sapu kat lua rumah.. pastu kak wani tego.. aku tak ikut ke? aku pun heran la...

bile tanye mak baru mak bagi tau... rupenye aku tak dengar dieorang bincang semalam mase aku tengah mandi nak berciap g legend semalam... muni pun baru bangun... die kate, semalam die yang tolong search kat tenet semalam... die pun kekabut siap... orang dah nak kua umah baru die berciap.. sempat basoh muke n gsok gg je.. hahaha die pulak, tito dengan baju semalam yang die kua... hahaha

masuk kat sane kene bayar.. dewase rm12... tempat pertame yang kagi g...Colmar Tropicale.. tempat nie, ala2 macam berada kat france... hehe memang best la... terase jugak berade kat france seketika... hahaha lepas puas pusing2 kat colmar... kami gerak mendaki... untuk ke Japanese Village.... memang tinggi betul la... longgar lutut... yang penting puas hati... huhuhhhhh

berpeluh2... mak ketinggalan mase mendaki.. hehe dedi hana pulak cepat je.. sebab along dah biase daki gunung mase die study dulu... aku dah berpeluh2... penat gile.. nak patah kaki aku naik... hahaha tapi memang best la..... terase kat jepun pulak... hahahha

lepas ke jepun, kami g ladang arnab pulak... masuk dalam kandang die... bebas nak bg makan n pegang... tapi taku tak pegang la.. hehe aku kan anti haiwan berbulu.. geli... hehehe
bile dah penat semua... baru la berangkat pulang...











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...