Sunday, June 6, 2010

Morning... Hari ke2 berada di Ampang

dah lame balik ampang pun aku still bz lg.... bz main cafe world... hehe da seminggu aku berada diampang x banyak perubahan... cume ade la 2,3 kdai baru bukak.. tapi aku x kesah pun... yang penting aku nak cerita pasal hari ke2 aku balik sini. hehe (siap sedia la...hehe)

31 mei 20010
Pagi-pagi abi dah call yang die da sampai keramat dalam pukul 8 lebih... lepas je breakfast terus call aku kate nak datang rumah... (konon nye nak amek surat... hehe) aku ape lagi... dengan muke x mandinye.. hanye tukar baju je dan menunggu ketibaan abi... bile aku cite kat mak, mak pun macam excited je (tanye aku nak bagi makan ape kat abi) Abi x plan pun nak masuk rumah, die just nak tau rumah aku kat mana dengan menggunakan alasan yang aku cakap tadi.. 15min kemudian abi call yang die dah sampai dekat ampang point tersekat dengan traffic jem..(biase la.. ampang mmg famous dengan jem diwaktu pagi) abi kate, time drive tutut die da longgar... takut,segan sume ade... terutama sekali time jumpa dengan mak.

Sebelum sampai taman kosas, abi terlepas simpang sampai la ke bukit belacan... hehe (sory b, arahan tidak disengajekan) 5min lepas tu, abi call da ade depan rumah... time abi call die sesat,telajak sampai bukit belacan... mak macam risau je... care mak macam nak amek hp aku cakap ngan abi pasal simpang nak masuk kosas.. 

Aku pun keluar bagi surat, entah bile mak ikut dan muncul sebelah aku pun aku tak sedar, abi pun hulur tangan bersalam diikuti dengan kawan abi iaitu abg chak.. mak jemput abi masuk rumah dulu.. tapi abi kate nak singgah kejap je sebab nak terus g melaka... jual mahal konon-konon xmo masuk la (tapi dalam hati abi, aku tau... die suke bile mak pelawa camtu... dan memang teringin nak masuk pun..hehe)

Mak buat air, aku yang layan abi n kawan die... (teruk betul aku kan... patutnye, aku la yang kene buat air) sambil minum, mak bersembang bercerita dekat abi... abi kate dari keramat sampai la masuk rumah... jantung die denyut kencang sungguh, berpeloh2 .. hehe mak ok je... banyak jugak mak bercerite... lame la jugak... dalam 30 kemudian abi mintak diri... sebelum tu.. abi jugak mintak izin mak nak tengok hanna yang tengah tito dalam buaian... 

Mak siap hantar sampai kat luar lagi... mak jugak pelawa abi datang lagi... hehe bestnye, akhirnye dapat jugak abi jumpe dok bersembang dengan mak... huhu so, abi.. bile nak datang lagi...???

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...