Thursday, June 10, 2010

MENGHITUNG HARI...DETIK DEMI DETIK...

Ape yang aku sedang hitungkan...?
Ape detik yang aku nantikan...?

Persoalan ini akan terjawab pada 16.06.2010 dimana result semester akhir akan diketahui.. nervous? takut? excited? sume ade... (tapi aku tau ade orang yang lagi rase sume nie... bile bace entry aku nie.. hehe.. relax la b.. everthing will be fine). Kalau nak cerite pasal perasaan... banyak sangat... bagi 2jam pun takkan abis cite.. Semuanye dah berakhir, sekarang tugas aku hanyalah menanti detik yang ditunggukan.. Biarlah masa yang menentukan segalanya... menentukan arah kemana yang aku bakal lalui selepas ini..

Setiap yang terjadi ade hikmahnya, ape pun keputusan yang bakal aku perolehi.. aku kene terima denagn redha dan "hadapi dengan senyuman, semua yang terjadi biar terjadi....."

p/s : b jangan risau, mi yakin.. insyaallah mi boleh bagi ape yang b nak... (",)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...