Tuesday, June 22, 2010

Kerana Politeknik Tercinta..

dimulakan dengan salam,
kepada yang sudi membaca...
maaf dipohon kerna sekian lama membiarkan blog x diupdate begitu saja...

Assalammualaikum pembuka bicara, salam 1 malaysia...
(cewahhh.... macam berpidato pulak...hehe)
oklah, story ari nie berkenanan dengan result akhir semester aku...
4 ari aku cube.. ari ke 5 bru aku tau.. tu pun call poli..
klau nak tunggu web poli.. sampai skng xleh chek lg...

Alhamdulillah... bebaloi dengan usaha aku..(tp dalam ati ade taman..haha tetap tidak berpuas ati)
but... yang penting sekali abi n mak happy.. dieorg dapat ape yg dieorng nk dr aku...
(meraselah gak aku dapat anugerah KJ n KOSAS.. tu yang mak nk sebnarnye..hehe)

Ape plan seterusnye belum di fikirkan lagi.. aku pun sebok dengan aktiviti kekeluargaan...
tapi yng pasti aku tetap kan sambung degree kalau ade rezeki aku..

Anyway,
A lot of thanx kepada TUAN AHMAD FIRDAUS yang sentiase memberi teguran dan semangat untuk aku work hard time studyweek... ( tq so much b... klau x sebab b mara n tegas ngan mi.. mst mi xdapat rase camnie.. tq skali lg sbb b jgk mi dapat wat mak happy..tharu sgt tgk mak happy cmtu..)
ishhhh nape tetibe mate nie ade habuk nie... potong stim betul laaa....haha
Tq kat mak jugak yang sentiase mendoakan angah... kalau x mst angah x boleh bagi kt mak result camtu...

i luv both of u so much....
thanx again.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...