Sunday, June 13, 2010

Ape patut aku buat???

morning...
cite pasal semalam....
mak pergi klinik KITA amek ubat untuk nenek... sejarahnye... aku pernah keje kat klinik tu mase lepas abis SPM dan mase sememter break... mak sembang dengan kak azie nurse kt sane... die kate ade keje kosong.... ape lagi, mak pun terus call aku suro aku datang jumpe kak azie tu tuk keje.. aku cakap aku malas nak keje lagi... penat menghafal audit pun x abis lagi.. baru 2minggu aku balik ampang... saba2 la... aku penat la.. bagi la relax kejap.. Keje klinik tu memang best... aku memang suke giler tapi... penat la keje tu... keje ikut shift.. tu yang aku malas cket... mak pun ape lagi... mule la membebel.... 

semalam aku plan nak kua g kl ngan kak sedare, so konon nye dapat la aku bagi alasan tak nak g jumpe kak azie lagi... tapi mak kate... balik dari kl singgah klinik.. jumpe kak azie.. huhhhhhhhh akhirnya aku berjaya melepaskan diri... sebab aku balik malam... hehe... xtau ape aku nak cakap kalau mak cakap lagi pasal keje nie...

Hope aku dapat masuk KISMEC dengan cepat... so boleh lah aku meninggalkan ampang nie lagi... hehe... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...