Monday, March 19, 2012

Separuh Semester III

ok, baru beberape hari habis exam mid term. secara jujurnya memang x bersedia 100% pun untuk exam kali ni. walau pun dah study. tapi tak semua aku dapat cover secara overall. walau pun hanya tiga paper je. tapi tak tau la ape yang buat aku malas sangat. langsung takda buat nota. maybe sebab minggu exam tu jugak sebuk nak hantar beberape assignment tambah pulak nak hafal speech dan dalam minggu yang same nak kne buat video roleplay. 

Alhamdulillah, lega semuanya dapat aku hadapi dengan tenang. tapi kalau tak dapat jawab exam mungkin tak tenang kot. hahaha exam kali nie memang susuh. nak menangis tengok soalan. sebelum nie lect kata soalan berbentuk isi tempat kosong n struktur. sekali keluar semuanya essay. ade essay pendek yang mana satu soalan markah die cuma 10markah. essay panjang pulak dalam 30markah. ekonomi yang paling teruk. 3 soalan je. tapi setiap satu soalan membawa markah lebih 30. 

ok, seperkara lagi. sala satu assignment aku adalah menyediakan satu kajian kes mengenai kes-kes terkini yang boleh dijadikan program dalam subjek kemasyarakatan (ko-k). aku memang malas dan masa yang tidak mencukupi membuatkan aku ambil jalan mudah. aku hanya ambil program kertas kerja sem1 untuk dijadikan kajian. kebetulan pulak 6bulan kebelakangan nie ade berita mengenai kes aku tu dalam akhbar. so, lagi la senang aku nk copy,paste and edit. hahaha  semasa pembentangan dalam group untuk pilih kajian kes sapa paling sesuai untuk dijadikan program untuk ko-k sem4, kajian aku terpilih. so, dari situ... aku dicadangkan dilantik sebagai pengerusi. tapi aku tolak. sebab takda pengalaman nak handle program. so, aku dilantik sebagai timbalan pengurusi. ohh ye.. kajian kes aku adalah berkaitan taman permainan yang tidak diselanggarakan. so, group aku akan membaikpulih dan menceriakan taman permainan.

ok lah. sampai sini dulu. ade masa, aku akan kembali lagi menaip.

sekarang mau sambung buat proposal program. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...