Friday, January 28, 2011

YOU yang baru i kenal.

tak tau nak boh title ape... ade idea x???

tapi ari nie i nak cite ape yang jadi semalam... cite pasal YOU.. heheh pada mule nye, i ditemani oleh along(dedi nana), mak n nana untuk hantar i kat YOU. i cuak jugak la... selalu ikut along g kat tempat YOU, tapi tak penah lak rase nak beramah mesre.. tapi ape nak buat... dah di jodoh kan untuk i bersame YOU untuk seketika lame nye... hehehe

oklah, perasaan i dapat bersame ngan YOU sangat teruje.. YOU nak tau tak, niat i pade mule nye... setuju untuk bersame YOU adelah untuk i penuhi syarat mak i.. baru i boleh kawen.. hehehe tapi bile dah berkenalan pasal YOU semalam, i rase bangge.. tak sabar nak kenal YOU ngan lebih mendalam lagi... hahahaha


cukup la tu aku merepek...


semalam, adelah hari aku mule bergelar mahasiswi.. kehkehkeh... tapi x rase sangt pun... sebab bukan dok kat kampus besar pun... aku dah pun sah menjadi student uum dalam bidang pengurusan awam... jauh sangat terpesong dari ape yang aku blaja kat poli dulu... tapi ade jugak la subjek mengira n beberape subjek yg aku dah blaja.. so, dapat jugak aku transfer kdt... xdpt byk, cket pn jadi la... klau ikut buku panduan yang PACE dah sediakan.. klau aku amek degree in account jugak.. byk boleh aku transfer... rase rugi pulak.. tapi. takpe la.. x rugi blaja mende baru...


semalam sesi pengenalan n daftar modul... aku rase, paling mude aku la.. hehe ade jugak yg sebaye aku. tp die dah keje 3tahun.. aku nie, sthn pn x sampai lagi.. kebanyakan nye ramai yang keje gov.... dan yang pasti ramai yang dah kawen... untuk intake nie, ade 54org.. kami semua dok dalam satu class... paling tua umo 42 tahun dari melake... sebelum terlupe.. dalam klas aku jugak ramai giler polis... nie sume kes nak naik pangkat la tu... salah satu kawan aku pn polis kat ipoh... rmai jugak yang luar dari kl n selangor.. macam2 ragam la.. ade yang pemalu, suke wat lawak, yang pregnant pn ade, aku sure klas aku nie boleh jd kecoh. hehe


untuk semester1 nie, aku tak amek tamadun islam, so... esok 1st klas aku dah kne masuk klas lain... x same ngan dieorg sume... aku tarik subjek semester2 ... mesti kene masuk klas ngn budak semester2... nasib ade jugak 2org dak poli yg boleh transfer kdt.. tengok jela ape jadi sok.. huhu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...