Monday, January 10, 2011

Harus....

male betul tinggal kan blog begitu saje... sejak dua menjak bergiat akttif dalam game terbaru di fb.. Cityville... rasenye dah sebulan lebih aku mengadap game nie... pg, petang siang malam, sume game aku yang lain, aku dah bosan main, sampai saat nye nanti cityville nie pun akan aku tinggalkan begitu saje..


Januari 2011,


banyak benda yang berlaku dan akan berlaku sepanjang januari nie... antara tarik keramat buat setakat nie.. 19hb, 27hb, 29hb.... takut betul nak tempohi hari2 nie... oleh sebab itu... H.A.R.U.S laaa untuk aku stop main game kat fb nie... melalaikan aku betul.. sampai lupe hari... tau2 je dah ari jumaat, x sedar langsung hari berganti hari.. hehe


oleh itu, aku harus tambah satu lagi azam untuk tahun 2011 nie.. iaitu... Harus berhenti dari main semua game di fb.. hehehe Serius nie....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...