Sunday, January 23, 2011

Leka..

asyik main game je.... abes interview ari tu, lagi menjadi2 aku main game.. tambah pulak akak sedare aku makin hampir dengan level aku... oleh sebab tu, aku wat tak kesah je pasal persedian pendaftaran UUM... baru semalam aku setelkan pasal sijil2 yang kene fotostat n borang yang nak kene isi... yuran pun belum bayar.. kene tunggu along balik dari thailand.. sebab kat opis along ade bank islam..


mengikut ape yang tertulis dalam buku panduan, borang penerimaan tawaran kene hantar balik kat UUM seminggu sebelum daftar, tapi ari nie.. lagi 4 je.. hehehe leka main game, sampai bile mak ingatkan pun aku wat tak tau je.. hehe nasib bile aku call uum tadi, die suro bawak time daftar je..



oh ye... selain dari cite pasal tu.. aku nak cite pasal lesen aku la... mengikut tarikh yang tercatat kat lesen aku, tamat pada bulan 8 tahun lalu, tapi baru dua hari lepas aku renew.. hehe mak pulak cakap nnt nak kene bagi klas balik kat aku.. untuk yakin bawak kete balik.. senang nak g klas nnt klau takde same nak hantar aku.. huhuhuh..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...