Friday, February 19, 2010

Utara yang panas

lame jgk memblogkn diri...

cite xde lah yang best sangat....
cume aku nak cite.... sepanjang aku balik ke utara nie... dalam bulan 2 nie je... hidungku berdarah x benti... xtau nak wat cmne dah... pg, petang, siang malam.... kat 10 kali da dalam bulan nie je... tensyen betul...
Panas sungguh lah kat sini... selalu balik class petang je, aku mst bli air kelapa.... org kata leh sejuk kan badan... tp same je aku rase... daripada aku seorang yang tak suka bawak air g class,... skang x ckup 1 btol klu bwak... dahaya nye... masyaallah... tuhan je tau... lagi ape aku nak cite... tapi yang bagus nye cuaca panas nie... jemo kain la best... rase sume kain nak basuh... jemo 10mint je... da leh kering... yang kurang best time tito la... panas die mcm panas time tghhari... bila la ujan nak turun.... ujan... turun la....

HUJAN.... HUJAN.... HUJAN....





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...