Saturday, February 20, 2010

Badan ku.... aaahhhh

2la, gatal sangat nak ikut dieorang.... kan abi da pesan... degil... xmo dengar... sekarang tanggung la sendiri...
dah 3 hari aku tanggung... ikut kan hati memang dah tak larat... tapi best... syok... sebab tak pernak main sebelum nie... first time try... rase nak lagi... tak saba nak main lagi... gerak kiri, gerak kanan... saket giler... macam orang baru lepas besalin... dalam pantang... jalan slow.. x banyak pergerakan... ape tah lagi time gelak... lagi la sopan satun... hehehe... orang tua-tua kata, biasa la... baru nak berjinak-jinak... memang la sakit... lama-lama nanti diri sendiri yang tak tahan nak g main... syok... try la... 
tujuan geng aku g main menda tu sebab dieorang nak selesaikan masalah body dieorang...  bile asyik dengar dieorang cite je... lame-lame... aku pun terpengaruh... dah 3 ari aku terjebak... akak yang ajar kite orang tu memang best.. sporting gler... ajar satu per satu teknik yang best... hehe...
dalam mase 2 bulan nampak la hasil nya... x saba rasenye... nak tunggu kemunculan orang baru... mesti abi suke... hehe.. nanti leh la aku post maut cam model... ahaks... :)


best g gim nie... banyak faedah nye.. dari dok umah makan tito je... at lest, kua la peloh cket tiap petang... huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...