Friday, January 29, 2010

2 minggu selepas masuk semester 6....

2010...
semester akhir aku akan berakhir beberape bulan lagi...
tp diri ku x reti nak insaf dari segala godaan...
bile la aku nak study....
bkn malas...
cume kurang rajin je... huh...


minggu pertama

class ok, mcm biase... best sebab skang stay 1 class je...
xyah naik turun tangge lg... sejuk lak 2....

balik sini je.. aku stat makan banyak.. xleh btul nak saving...
sumenye nak beli.. tambah pulak duet pt da msk... lagi la gler mkn...

weakend shopping... hehe
*kasut
*hp baru.. hehe
*selendang (tq abi)
*mkn kek secret recipe... (sedap kan b...)
ikut kn ati, sume nak beli...
(tq alot b, tmn mi g shopping... nnt kte g lagi ye..)

minggu kedua,

kalot tuk daftar MUET...
then, yang menarik cket minggu nie...
dak umah sume sebuk ngan rambut...
sampai aku pn tgoda nak ikut cam dieorang..

tambah kalot lagi,
kt umah nie ade hemster... aku x ske haiwan... geli...
yang x leh belah tu... yang betine pregnant x ckup bulan...
sume baby hmster tu mati... 5 ekor sumenye...

malam nie...
boring la, tenet pn slow...
nak main fesbuk pn x reti.. hehe
dok dgr lagu n main game je...
tunggu je abi abis wat keje...
sambil 2 maen game dream day wedding...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...