Wednesday, June 22, 2011

sebulan lagi~

ye.. betul tuu.. sebulan lagi mase untuk aku berehat-rehat kat otak sebelum pergi berperang semula untuk kali ke 2 dalam mase 5 bulan. hahhhhhhhh.

lame betul aku tinggal kan blog dengan entry yang same je. kesian kat mereka yang datang menjeguk, especially Firdaus yang sentiase mengintip kalau-kalau ade entry baru. heeee. sorry b. mi malas. masih dalam mood enjoy after final. huhhhh

ok, sepanjang aku tak mengupdate blog, aku sebuk dengan game2 aku kat fb. 5 ke 6 jenis game. semata2 nak kumpul point die. heee, betul2 tengah giler game. sekarang, aku dah mula kurangkan, nie semua gara2 result aku yang tak bape nak cun tu laaaaaa.

result aku dah keluar 16hb ari tu, memang aku tak tertunggu2 pun, tau2 je ade member tanye aku dapat bape. dari situ baru aku tau result dah keluar. sampai macam tu sekali kan aku.. nampak sangat aku sebok ngan game2 aku. heeee

walaubagaimana pun, syukur alhamdulillah dengan keputusan yang aku perolehi, sebab tu memang yang patut aku dapat dengan usaha yang tak seberapa. (game punye pasal lahhh nie!) memang aku sebuk kan diri maen game untuk tidak memikirkan tentang result, sebab memang 1 paper tu, aku paling takut sangat. naseb la paper tu lulus. ade jugak member2 class aku yang sangkut paper tu. huhhhh

sepanjang mase selepas aku tamat final, xde la macam2, tapi ade la beberape aktiviti, almaklumlah, aku nie ibarat puteri lilin, xleh kua kene panas, kecuali waktu2 tertentu je. hahahahahah ( mesti ade org tak suke punye aku keluarkan statement camtu.. lantak p la.. hehehe)

cukup untuk hari nie, hari sudah lewat untuk aku tidur.

selamat malam sayangggggg.

~imysm~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...