Saturday, June 25, 2011

Bila dia datang KL.

boboning friends,

hari ini adalah hari sabtu,

kalau tiga minggu lepas, hari sabtu macam nie la abi datang kl, pagi-pagi lagi aku dah bangun dan bersiap, nak ke terminal putra gombak untuk mendapatkan tiket pakej ke genting yang akan ku pergi keesokan harinya . memang semangat la kan. sebab aku nak dapatkan tiket yang awal pagi .


dari rumah aku naik bas sampai ampang park, then amek train kat sane terus ke gombak . adelah dalam 8 station kot. xingat dah . walaupun keluar hanya untuk beli tiket , tapi aku rase seronok sangat . lame betul aku tak keluar sorang2 macam tu . sampai je terminal gombak . aku terus turun menuju ke kaunter tiket ke genting . alahaiiii, malangnye bile akak tu kate , tiket untuk esok mula dijual pada jam 4 ke 5 petang . adoiyaiiii... baik aku tidur lagi best mase tu . aku pun call b , ape lagi . kene la ceramah sikit , hehehe 

train kosong ke gombak.

destinasi seterusnya, tak kan nak terus balik . aku pun g la klcc . sambil jalan2, aku singgah kinokuniya untuk cari buku yang anis pesan . penat berjalan aku pun balik dengan bawak skali roti boy untuk gg. hari tu, rase lambat betul jam bergerak . tak sabar betul nak jumpe b , b datang dengan kawan die (izad) . b dijangka sampai dalam pukul 8 mengikut ape yg b msg . tapi aku dapat rase , b saje je ckp kul 8 tu.. hahahha


2.30 petang.
aku , mak n gg mula bergerak ke Legend Hotel KL , kami chek in kat sane 3hari 2malam, sementara tunggu b sampai aku on9, tengok movie, saje tanak bagi pk pasal jam. tau2 je kul 5 ayah msg dah sampai kt lobby, abi pulak call dah smpai kat parking sebelah kereta mak. hahaaaaaaa. senang aku nak g jemput skali due kat lobby.

 semase di lobby hotel.


sampai je kat atas , aku bg kad kunci bilik abi, sebab bilik b n bilik aku bukan sekali ok! . aku nk explain pun susah . tp b dapat 1 bilik dengan izad,  aku n family 1 bilik yng ade 2bilik lg dlm tu. so, antara bilik b dengan ruang tamu bilik aku ade pintu . so, setiap kali waktu makan , senang b datang. heheh. mak yang banyak layan b mase kat legend . lepas makan je, abi mintak izin ngan mak nak pinjam aku malam tu , aku pun pelik la. dalam perancangan nak dok hotel je. rupanya b n izad setuju nak g ICT shah alam . 


dalam kul 8 lebih kami keluar, sampai sane dalam pukul 10 kot, tak ingat dah . ramai betul la . sesak nak jalan . aku ingat best la sangat , rupa biase je , tapi best la jugak , hahaha . sebab aku first time datang sane dengan abi pulak tu. heeeeeeee . kat sana izad lepak ngan kawan die , so ade la ruang untuk aku bermanje dengan dslr abi . ahakkkksss  takde mase nak duduk bersemabng pun , snap snap snap dan snap lagi.... tak reti penat la.   






malam tu pulak, pelawanan bola terengganu vs kelantan. ade la skrin besar untuk tayangan , izad lepak sane. bola habis je , habis jugak la sesi aku&dslr . bile kaki dah penat , mula la mencari izad untuk pulang . huhhhh sampai hotel, mak dah tidur , tapi ayah belum lagi . so , sebelum tidur aku transfer gambar ict ke laptop, mase tu la sempat nak sembang ngan b jap. huuhhh. b pun betul2 penat, dari habis keje terus mai kl. 


ok, cerita seterusnya untuk hari ahad di nex entry! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...