Thursday, April 14, 2011

Rindu Kamu...

ye kamu... kamu yang menanti-nantikan post terbaru dari saya...
terima kaseh sebab sudi datang bertandang setiap hari untuk melihat post terbaru..
tapi malangnye, kecewa dalam senyuman.. :)



saya mintak maaf sebab sebegitu lame membiarkan blog ini dengan entry2 yang lame . kesebokan saya setelah bergelar student menyukarkan saya untuk sentiasa meng-update blog hari-hari seperti sebelumnya . hal ini adalah kerana, tugasan mahupun assignment yang diberikan terlalu berat untuk dipikul . memandangkan saya adalah pelajar , maka lebih wajarlah saya menitikberatkan tugasan terlebih dahulu . harap kamu memahami isi hati yang sedang disampaikan oleh menulis .


ade kesantunan x dalam saya berbahasa?


hahaha.. tu adelah salah satu tajuk assignment.



ok, back to normal please . memandangkan semua tugasan/assignment telah pun selamat dihantar kepada tangan pensyarah.. maka dengan ini, bebas la aku dengan segale bebanan yang dihadapi selame 4bulan.. ahhh?? 4bulan?? bia betul... kejapnye dah 4bulan.. rase macam baru je masuk jd student.. ishhh3... cepat betulkan mase berlalu.. lagi rase cepat bile due date assignment nak dekat... mase tu klau tito rase amat2 la merugikan... bia x tito asalkan siap. hehehe


sekarang . aku relax . tunggu mase untuk pergi berperang pulak bulan 5 nnt.. cepat jekan abis dah 1 sem aku... huhhhhh. orang kate, kalau kite minat sesuatu perkare.. buat ape pun x rase bosan.. ok, aku nk cite.. memang aku x bosan pn amek kos nie.. macam2 bende baru aku blaja, khususnye dalam bidang pentadbiran... tak kire la organisasi ke negare ke.. bab politik.. so, xdelah aku rase macam "katak d bawah tempurung".


cukup la tu cite pasal class..


cite pasal kamu pulak kay.

orait...
1st, saye nak nk mintak maaf sgt2 kat kamu . sebab saya tau, mesti kamu pun boring bile saya ade class sampai malam, walaupun sebulan sekali . tapi mesti ade terase jugak kan . pastu pulak, mase malam saya banyak dihabiskan dengan ngadap pakcik google n makcik microsoft word . sorry about that kay sayangg!

2nd... ape ye salah saya lagi..
sorry about that day, yang saya buat nakal tu... xde niat nk bagi awak rase tersinggung tau terguris hati atau ape saje yang sewaktu dengannya. SAYA SAYANG AWAK OK!!!


abi.... mi bersyukur dengan ape yang kite lalui . sedikit sebanyak bagi kite pengajaran yang sangat berguna . apa-apa pun yang jadi mi tetap milik abi sorang. hak cipta terpelihara.


i want nobody nobody but you,
because of you,
baby.
how do i live,
i cant smile without you,

more than words,
me and you,
forever.
i gotta feeling,
this love,
we be long together,
insha Allah n thank you Allah.


abi~ ilysm.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...