Tuesday, November 20, 2012

Terjebak

Selamat malam...

Hmmm... Baru je lepas cakap call dengan abi.. Tadi kate nak tidur, tapi mate nie takleh pejam pulak... Sebabnye tak set mind tuk tidur. So, capai mende alah nie, tinggikan bantal tuk sandar dan sangkut cermin mata untuk melihat dengan lebih jelas.

Orang lain dah lame kecoh pasal drama adam & hawa. Aku nie baru terhegeh-hegeh nak follow. Memang dari mula dulu aku tak nak ikut. Memang aku kuatkan iman untuk takkan cair bile dengan orang becerita. Tapi tewas jua akhirnya... Kat astro dah episod 50. Aku baru masuk 23. Tu pun x tgk lg sbb tengah download balik. 1st download tu tak keluar suare pulak.

Ok! Memang aku tak nak ikut cite nie.. Tapi bile adik abi cakap best... Tambah pulak abah abi pun layan.. Aku rase.. Hmmmm aku mesti tengok... Nak tau ape yang best sangat... So far, memang best.. Layan perasaan... 

Adam? Hmmm takyah cakap, semua pempuan cair.. Temasuk aku... Tapi abi tetap comel n di hati ok! Ain? Biase je... X cantik mane pun.. Tapi sesuai la dengan watak pempuan melayu terakhir.  Hehehe 

Aku stat layan sabtu, ahad, dan hari nie isnin... Baru 23 episod... Kalau tenet aku laju.. Dah lame aku kejar sampai episod akan detang.. Huhuhhhh

Ape yang seronok cerita nie . Dapat tengok tempat orang. Luar dari malaysia.

Nite,

SA.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...