Tuesday, June 5, 2012

Ke Utara~

memang dah plan, suruh abi yang belikan lappy kat sane. die dapat murah sebab ade student die punya kakak jual laptop. so, seminggu sebelum finally haritu. lappy dah dapat. so, dengan plan yang klang kabut, terus amek tiket tuk g umah abi amek lappy.

slalunya perancangan aku nak g sane mesti awal sebulan, disebabkan masing2 sibuk serta takde mase yang sesuai. tu yang aku terpakse naik bas time pergi dan balik naik train. sebab aku tak dapat nak stay lame kat sane. 2hari 1malam je.

hari sabtu, bas dari pudu sentral jam 9.30 pagi... sampai sg.petani dalam pukul 4.00 petang. rugi masa kat highway sebab keta banyak. abi pulak keja sampai kul 1.00. tapi dalam pukul 2 dah sampai SP. so, b yang amek aku kat station bas.







dalam pukul 9 malam, abi ajak keluar... teman abi makan... aku da makan sebab mama abi masak bihun, tambah pulak beli lemang makan dengan serunding. memang sedap!

so......... b ajak makan dekat........... ape ekk name kedai tu.... lupe la....

abi kate, die dah lame teringin nak makan kambing...

b, makan sorang...aku gigit sikit je, sebab aku x minat kambing. abi makan pun tak abis... banyak... memang berpatutan la dengan harga die kalau tak silap rm21.90 kot. aku pilih air jus cinta....abi cakap sedap... sebab aku tak penah rase pun sebelum nie... tapi aku suke sangat sebab masam.

kali nie jumpe. x banyak snap gamba... memperuntukkan mase yang ade dengan sebaiknya sampai tak teringat nak man snap2. gamba nie pun abi yang suro snap.


sekian saja yang dapat dikongsi.

tq. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...