Tuesday, April 24, 2012

Carry mark

ok... sekarang menunggu untuk berperang kali ke3..
tapi takde semangat la.... sepatutnye, kalau mengikut pengiraan,
waktu-waktu macam nie aku dah sebuk bertungkus lumus untuk siapkan nota n study.
tapi... ntah la....

ok... pertemuan ke-4.
first time dalam sejarah UUM, anta asgmnt dapat balik.. hahaha
dalam class ekonomi, aku join kelas senior.
memang cuak la, takut la aku punye paling teruk..malu la...
abg senior yang tolong bagi tu.. sebuk nk sebukkan markah pulak..
lagi la mencuakkan aku.
tunggu penye tunggu, aku punye last skali...

then............



tekejut giler aku dapat 99%....
macam tak percaye....
dah la aku buat asgmnt ala kadar je...
hahahahahaha
ekonomi tu... asgmnt bukan kire2 mcm akaun... semua ayat babe..
dulu mase kat poli.. kalau dapat full mark 100% pun x heran..
asal tau format pastu balance. dah boleh agar dapat berape...
hehehe. kemain happy aku... mid term pulak dapat 48/50.
so, total tuk aku bwk msk final 59.7/60.
kalau bundarkan kire dah 60% la kan.. hahahaha

hari kedua kelas,
POLITIK........... sangat mengecewakan aku....
mid term... hancur sangat-sangat....
kalau ekonomi asgmnt dpt 99. mid term politik dapat 9 je...
9/30... hahahaha
bukan aku sorang.... ramai lagi...
yang paling tinggi pun blh dpt 15/30...
hahahahahahaha.....
salah sape.. tak tau la nak cakap...

ok la... bai...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...